2013年8月16日星期五

辦公室書里語 第44講 Reminder about tax forms提醒報

Reminder about tax forms

A: Hey, Richard! I need those tax forms from you before five!

B: Oh, I’m sorry. I forgot about those completely. I’ll bring them by your

office.

A: Okay,中英互譯. The sooner the better.

B: You bet. I’ll swing by after lunch, okay?


提醒報稅

A:嘿,理查德!我須要你五眼前交給我那些稅單!

B:噢,負疚,我把那事齊記了。我給您支到辦公室往。

A:好,越快越好。

B:你釋懷,午饭後我過往,行吧?

没有评论:

发表评论